1 dec

Hallå!
Varför hamnar jag alltid vid datorn när jag egentligen borde plugga till det försenade franska provet på tisdag. det är lagom att plugga 3 dagar i förväg för då behöver man inte stress-plugga dagen innan, men tyvärr så blir det alltid så! Jag är sjukt beroende av kortspelet neger eller president (ursäkta namnet). spelar det varenda rast med tjejerna mån-fre och nu har jag börjat spela det online nu på helgerna!

Åt julbord idag. Hur gott som helst! Smakade ål, det smakade rök och konsistensen var inte den bästa. Jag proppade i mig en massa godheter som janssons frestelse, prinskorv, lax och choklad mousse. En riktigt bra börja på december må jag säga!

Längtar tills på Torsdag. Det är innebandynatt då, men jag längtar mest efter få vara med kompanjorerna på kvällen, spela nintendo och julhandla i örebro dagen efter! var 2 vecker senast vi umgick tyvärr.



Lev Väl! /Sandra

Kommentarer
Postat av: ebba.

jag är ledsen att än en gång göra dig besviken, det blir nog hemma hos pappa vi är

2007-12-02 @ 20:52:58
Postat av: Ida

åh, det kommer typ blir bäst!

2007-12-03 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0