kära vänner i ljus & i mörker , i växland väst & öst är ni alltid mitt hopp & min helande tröst.

image102
Det här är en gamal bild sedan den veckan jag var sjuk. Det var meningen att jag skulle skriva"nu har jag gått i dessa kläder i fyra dagar, det är najs"

image103

image104
Det är riktig advents stämning hemma hos oss nu, det luktar saffran och är ljus tända i hela huset.
För övrigt en ny rapport från Norge: ett gram saffran=130kr. galet

image105
Till och med snygg-nisse är framme!(observer min hår skugga)

image107

image108
Min mamma är bättre än din. Hon tycker den här är "mindre snygg" men köpte den till mig i alla fall, helt oväntat stod den där på mitt rum och väntade på att jag skulle komma hem.

image109

image110

image111

image112

Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0