Mitt år.(del 1)

2007


--------------------------------------------------------------------------------

Januari.
månaden jag började intresseras av gammla kläder från olika vrår, på allvar.


image185
Pyjamas dansande till gammla absoulut music album med mina frellekopisar.


--------------------------------------------------------------------------------

Februari.
Oj, oj, oj. Denna månad gick jag på mina två första konserter. Vilket gjorde att jag kände mig i en drogad och underbar sinnes stämning. Laleh och mando diao blev mina första gudar.


image186

--------------------------------------------------------------------------------
Mars.
Vi insåg att det bara var till vå fördel att stiffta bekantskap med den övriga klassen, vilket snart gjordes till handling.
 för övrigt kom våren & lyckan med en ryslig fart.


image187
Det ni ser är kasta gris med deo, dans, spelande på tandställnings gumiband, vårflod, lycka och  Agnes vemodiga ätande av blodapelsin

--------------------------------------------------------------------------------

Fortsättning följer...



Ebba


Kommentarer
Postat av: Ida

puss va!

2007-12-31 @ 15:07:36
Postat av: jenny

gud jag saknar inte min tandställning det är en sak som är säker :) puss!

2007-12-31 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0