slapp.

Den här veckan har varit riktigt slapp när det gäller skolan, inte en ända seriös lekton, riktigt najs och på fredag blir det jullov, så skönt.

I helgen var jag som sagt i det råttbeboda Västerås. På söndagskväll kom jag hem en ordförandeklubba(någon slags grattis present till nya elevrådsordföranden :D), en släkttavla(min farmor är galen i förfäder och gammla foton) och ett engelskt-svenskt lexikon rikare. Mina farföräldrar är väldigt påhittiga julklappsinhandlare.

Jag och Sir kom precis hem från målarkursens vernissage, det var trevligt men jag insåg hur lite jag faktiskt levererat denna termin, 4 st målningar, 15 i våras. Men vår egen konstnär Ingela Agger sa att det var en mognad, då blev jag glad. Leveranser kommer senare när jag har tillgång till närmaste systemkamera.


GOD JUL! / ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0