25 november

image83
Klockan vilken omtalades igår.
image84
Ida tack! den här är nog den bästa winnerbäck klämmt ut.(jag vet att det vi håller på med är olagligt)
image85
Den här korgen har nu äntligen blivit uppsatt på väggen, den innehåller mycket finfina saker må ni tro.
image86
Den omtalade mandarinen.
image87

image88
En del av min skivsamling. De två nedersta är nu mera nostalgi för mig.

image89
Kjolen, här uppvikt. Ska någon dag farmöver sy upp den, en dag då det finns ork och tid över.
image90
Så här fint och städat blev det efter gårdagens sena timmar. Min mor tycker jag har för mycket grejer, jag håller inte med på den frågan. Det ser liksom lite ut som en garderob, det tycker jag om!
image91

Den här helgen har varit trevlig, men nu känner jag att jag börjar bli sjuk. Symtom: trött, ont i halsen, huvudvärk och spänd i käken.

Vi får se om jag kommer imorgon, det vore skönt att vara hemma en dag. Vi får se.
 
Ebba

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du kommer i morgon. vi saknar dig.

2007-11-26 @ 21:41:49
Postat av: Anna

är du sjuk fortfarande?
eller kommer du i morgon?
vi saknar dig, kram,kram!!

2007-11-28 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0