Eyeliner = bög?

Hej.

Dagens inlägg kommer att handla om alla idioter som inte fattar att man faktiskt kan sminka sig som kille utan att vara bög. Jag blir galen. Jag tar exemplet min bror som nu har börjat använda eyeliner, Han blev retad men trots allt mindre an vad jag trodde... Kanske för att han är så repsekterad och populär? Jag slår vad om att fler killar på hans skola snart har eyeliner och svart nagellack.  Men dom få som faktiskt retade/kommenterade honom blir jag helt rosenrasande på. Lägg ner fördomarna, för tusan!

( Dagens låt: if i don´t live today then i might be here tomorrow - Mando diao)


Ha det bra! / ida


PS. JAG VANN PRIS IDAG PÅ ASTRID-LINDGREN-TEMA-DAGEN! WIHHOOO! DS.


Kommentarer
Postat av: ebba

Det här borde inte änns behöva uppmärksammans, men för i HELSKOTTA! jag skäms.

2007-11-21 @ 19:59:56
URL: http://sirsandrowandherarmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0