Festdricka Kaffe

Imorgon ska vi ha läxa på hur mycket vi använder massmedia varje dag. Jag vill nog inte bekänna hur länge jag sitter framför datorn varje dag så jag ska nog "försköna" det hela lite grand. Men imorgon blir det fika mys hos Ebba! Vi ska dricka kaffe och förhoppningsvis mumsa på toscakaka! Jag ska nog bara börja festdricka kaffe. Vill inte bli beroende direkt. (he he he) För att göra detta inlägg mer intressant så lägger jag upp en smarrig bild på Tyskarna från Lund.

/ Sir Sandrow

image41


Kommentarer
Postat av: ebba

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, men du får nöja dig med en sockerkaka, jag hade inte lusta att lägga ner en hel evighet på att baka idag, det fick bli något snabbt. Har för övruigt beställt biljetterna nu, var glad!

2007-11-05 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0