Idag är det min dag - eller?

WOOHOOO . Jag är så lycklig så lycklig. tralalalala!
Idag damp det ner ett mycket eftertraktat brev postat Universitet sjukhuset Örebro.
Gissa vad det stod? jo, "ida du är kallad till operation den 13 december" jag började nästan gråta lycko tårar - förvisso en svag överdrift men ändå!  Min vision är att jag ligger där i förd i sjukhusets morgonrock och helt plötsligt uppenbarar sig mina kamrater. Dom står där så vackert och sjunger Lucia sånger till mig. Dom har också en fin dekorerad bricka med sig där det är lussekatter och pepparkakor!

Det i stort sett enda negativa är att jag missar skolans lusse-firande.. MEN GÅR DET ATT JÄMFÖRAS MED LARS WINNERBÄCK?<3
- oh,no!

Ha en trevlig fredagskväll! / Ida


Kommentarer
Postat av: Ebba

åhhhh, vad lycklig jag blir! jag hoppas din vision är sann.

2007-11-23 @ 22:34:02
Postat av: Alva

vad roligt att du ska operera dig.

2007-11-25 @ 18:57:24
Postat av: Anonym

woho! GLAD!

2007-11-26 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0