Konversation.

Det här är lite komiskt. Den här bloggen fungerar lite som en konversaion mellan delägarna nu när vi inte kan diskutera under dagtid på grund av sjukdom.

Ida: Du vet att jag inte tycker om att planera allt för långt fram! Men det skulle inte förvåna mig om det blir en härlig kväll i brunnsparken 8 augusti.

Jenny: Det låter mycket trevligt. Det passar ganska bra för jag antar att ni tänker er hos mamma i Hallsberg, vi är egentligen hos far min  så det blir syskonfritt.

image12 

Om vi nu ska sluta med konversationen så tycker jag ett bra förslag är att skriva lite om Grey´s anatomy.
Var det här sista säsongen? I sådana fall vet jag inte vad jag gör, ingenting var ju avklarat. Det kändes som om det skulle vara en säsong till men nu kommer ju nya it läkare, alla ska väll inte jobba kvar. Ialla fall inte George.

NEJ! det kan helt enkelt inte vara slut nu, det går inte.

God natt! / Ebba


Om någon undrar varför jag är uppe såhär vid elva snåret när jag är sjuk är förklaringen att så fort jag lägger mig så får jag jätte ont i öronen, därför bävar jag lite varje gång och fördröjer det,vilketi nte lönar sig ända. Så här sitter jag och snubbar över tangenterna, det måste det bli ändring på. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0