kvällen.

I kväll har jag varit barnvakt, för en liten lilla syster med en frivillig större lillasyster. Vi har även tagit hand om den okände, enögde hunden Isolde. En hona.

Klok som jag är klämmer jag ur mig vid matbordet: Jag fattar inte varför alla säger han till honom! Skratt. Skratt.
Denna hund blev helt plötsligt orolig precis innan daniel skulle köra sin sista låt i kvällens program av idol, så vi blev tvungna att ta en kisspromenad och missa hela spektaklet. Det var dock en helt underbar promenad, kort men härlig. det kändes som en nattlig promenad i midvinter, helt stilla, tyst, mörk, kall och ja härlig!

Tillbaka till denna stor idol-Daniel. Vilken tabb att han åkte ut före Andreas, jag menar har gjorde riktigt bra ifrån sig idag. Förvisso var det nog bra för honom att inte vinna, men han skulle i alla fall kunnat komma trea. Jag tror det där kontraktet alla slåss om i själva verket inte är så bra, om man resumerar vad som hänt med de tidigare vinnarna vill säga.


Lycka! / Ebba

image81

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag ÄLSKAR Daniel.Han är jätte bra.

2007-11-26 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0