Lördag.

image66


Dessa är alla tre mina vinter drömmar, önskar jag bara hade råd. Jag får väll hoppas på vinterrean.

Trots det jag nyss skrev funderar jag på att ha köpstopp på allt nytillverkat, med det menar jag att jag bara får köpa kläder på second hand affärer som drivs av välgörenhets organisationer och att jag får köpa ett par vinter skor på mellandagsrean, vilket jag behöver.

Jag har nämligen tre mål. 
1. Ta mig ner till Amsterdam med syster, om det låg lite allvar i det hon klämde ur sig för någon månad sen. 
2. Köpa en egen systemkamera, jag är riktigt taggad, men det kommer kosta mig dyrt.
3.Skänka mer pengar till välgörenhet.

Den här veckan har det varit mycket vilket resulterade i få inlägg, jag har bland annat underhållit mig med ett prov i kemi, ett i franska och en konsert med den näst bästa scen människan jag åskådat.

Det sistnämde underhållandet förstördes dock av ett fyllo, som jag inte kunde sluta distraheras av och riktigt så klok var jag inte att jag tänkte på att man faktiskt kunde gå till andra sidan av scenen.

Någon kamera åkte inte med så ni får nöja er med Idas så fina här nedan.

Den kvällen som precis har börjat kommer var en av de sällsynta ensama kvällarna, så om det är någon som har lust får den mer än gärna komma hit.


Glädje!/Ebba

Kommentarer
Postat av: Anna Liden

hejsan ebba-bebba!
du kan väll knappats mena att du behöver fler skor du har ju hur många par som helst ju.
har du inte sagt nån gång att du har elva eller tolv par skor.
tänk på lilla stackars mig i stället jag har bara.... två par vinterskor och fem par sommarskor om man räknar med flipp floppen det vill säga.

så mig är det synd om...
fin blogg förresten :) kram,kram från anna!

2007-11-24 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0