Moneybrother - Club 700

hello!

Gårdagens kväll tillbringades vid Club 700, även kallad Conventum tror jag? Blev aldrig riktigt klok på det.
På dagens program stod Florence valentin (förband) och Moneybrother. Riktigt nice!
Alla var galna redan på Florence Valentin, då var det några bakom mig och mina kamrater som dansade som galningar! Det blev inte bättre av att dom dessutom höll takten eller allafall petade lite då och då på mina axlar.. Ganska irreterande om jag får säga det själv!
Lite senare när moneybrother drog i gång, Så kommer en högst irreterande och full kvinna och försöker tränga sig före, jag menar det är okej. Det är ju trots allt en konsert! Men att hon borrade ner naglarna i Ebbas armar och muckade gräl med sandra = inte okej enligt mig!

image65


Det bör nog tilläggas att Sara någongång på slutet fick gå ut, hon tog med sig Jenny och svimmade i hennes famn runt 2 ggr.

Tack för en mycket trevlig kväll flickor! / Ida


Kommentarer
Postat av: ebba

jag älskar dina inlägg, och du nu blir jag helt ensam imorgon kväll Elias ska till stockholm, du kan inte överge mig!

2007-11-16 @ 22:39:08
Postat av: Alva

Jag tycker om dina inlägg Ida det är så roligt att läsa.

2007-11-26 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0