Sjuk

image92
Den här bilden visar verkligen jennys rätta jag.

Det är ju lätt att se vad jag kan åstakomma med mina underbara photo shop kunskaper, någon vänlig själ kanske kan hjälpa mig lite?

För övrigt blev jag sjuk, precis som jag hade förutspått. Jag kan inte komma ihåg att jag varit så sjuk som jag var igår då jag inte änns orkade sitta vid datorn, eller bara en liten stund efter en alvedon dos. Så jag sov och tittade på kajsa kavat hela dagen. Det ända jag kunde klämma i mig var en clementin och ett mycket litet glas yougurt.idag mår jag bättre, mycket bättre, stannar nog i sängen imorgon också, men på torsdag blir det grejer.

Hälsa! /Ebba

Kommentarer
Postat av: jenny

mitt rätta jag i högsta grad!

2007-11-27 @ 19:26:41
Postat av: Ida

EBBA! Vi saknar dig jätte mycket.

2007-11-28 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0