städ.

Igår blev det till att städa konstant 16.00-21.00, men ordentligt blev det! Bör tilläggas att det bara blev mitt rum på 13 kvadratmeter som blev offer. Bland annat hittade jag  en tre år gammal mandarin i en väska, den var uttorkad och fin, får nog ligga på mitt rum ett tag, som en sovenir. Mycket planerade läxor hanns inte med, men väl den lokala second hand affären där det inhandlades en fin fin gammal sport klocka som(om jag får chansa) är tillverkad 1989. Även en kjol kom till min ägo. Någon dag framöver kommer det upp kort på dessa två fynd. Det nalkas nämligen gäster från skövde som jag inte sätt skymten av sedan min tidiga barndom i västergötland. Så idag blir det inte heller mycket gjort.



kärlek / Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0