STRESS!

Detta inlägg måste nog tyvärr bli mitt sista på ett bra tag! ( vi får se hur länge jag lyckas hålla mig borta)
Har nämligen insett att det är på tiden att jag börjar plugga.. Tror att det typ är på 3 dagar som jag ska lära in mig 3 prov, respekt till mig om jag får VG i alla!
Gjorde mig nyss en Kaffe latte som jag ska dricka tillsammans med alla prov. Proven äter upp mig, kom och rädda mig från deras sylvassa tänder! 
Dagens i stort sett enda ljus har varit att vi hämtade ut Moneybrother biljetterna! Men det lilla solskenet slocknade snabbt av att både Sandra och Jenny blev tveksamma till att gå! Känns som att vi borde få med dom till slut.. men vem vet!

/ Ida


image52

Kommentarer
Postat av: Alva

Oj då!

2007-11-24 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0