tro´t eller ej!

Hello!

Detta är sjukt. Jag blir nästan lite rädd för mig själv faktiskt! Jag hade ett ganska viktigt franska prov idag, och jag pluggade en kvart inför det igår, Det resulterade att jag fick kämpa mot tårarna när jag insåg hur lite jag kunde när jag väl satt där med provet framför mig.. 
 
Imorgon smäller det dessutom - Föredragsdags - Bob Marley. Hoppas på det bästa, håller på och skriver det nu, jag ligger efter med ALLT :(

Är så pass stressad att jag inte orkar/hinner leta på någon bild att förgylla inlägget med.

Men jag hoppas på det bästa, och bekymrar mig inte så mycket - hoppas Ebba är back in buissness tomorrow!

nice! / Ida




Kommentarer
Postat av: anonym

jagkommerimorgonmenjagharingetöredragattjudapå

tangenternaungerarinte

2007-11-29 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0