Vinter.

Kollade precis på smhi vilket lädde till lycka då det visade sig att de kommande fyra dagarna kommer innehålla kyligt vinterväder då inte termometern går över noll sträcket, är det inte härligt? Det får nog bli en vinterpromenad med kamera och kanske bror, han pratade om fotografering....

harFör övrigt  jag börjat fundera lite på prao, jag ska försöka hitta någon plats med en fotograf på NA eller VLT. Det finns människor som tror att det kan bli lätt på VLT om jag avslöjar farmors namn, om det skulle vara så är det galet, inte riktigt liberalt, som tidningen utger sig för att vara. Egentligen skulle jag helst vilja praoa som mode fotograf på någon mode tidning, men herre gud vad det skulle bli svårt.


Kan nu komma med en rekomendation om ett uderbart band som även är älskade av Ola Salo, vilket säger mycket. Lamont.

Dagens låt: star on my radio-Lamont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0