Dagens nöje.

Hej! Jag antar att precis som Ebba förut skrev att ingen vill läsa en lång och tråkig presentation om mig! Men här är jag nu äntligen: Ida!

Dagen till ära så har jag varit hos min mammas mycket söta faster och provat en del gamla 60-tals kläder. Jag fick också låna några 70-tals skjortor och en kjol av henne, tack tack!

Har nu äntligen läst ut boken Aimeé och Jaguar - Den handlar om ett lesbiskt par under andra världskriget, ena flickan är judinna och hon blir tagen till en koncentrationsläger, den var sjukt långtråkig!
 
Nu ska jag ta mig till köket för att baka pizzabullar!

Tjingeling/ Ida


Kommentarer
Postat av: ebba

åhh, du måste ge den till mig på fredag, vi kanske kunde hitta på något då? fick dessutom brev från biblan, de har fått in den där boken nu:P

2007-10-30 @ 20:12:07
URL: http://sirsamdrowandherarmy.blogg.se
Postat av: Alva

Pizzabullar mums!

2007-11-26 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0