Loppis!

image22

image23

image24

image25

image26

image27

image28



Idag har jag varit i Västerås tätortsområde och kollat på kläder med sis, mum and grandma. Jag klagade ett antal gånger på att jag var så fattig tillslut fick jag en hundralapp av mormor, lätttjänta och oförtjänta pengar, inte bra men snällare mormor får man leta efter. Inom en halvtimme var de upphandlade, jag måste ha någon sjukdom ? Det som införskaffades på den omtalade second hand butiken brödet & fiskarna var ett par efterlängtade köngor och en norge tröja.
 
När vi senare givit en varsinn Hej då! kram till m&m och åkte i evigheter efter en bil med registreringsnummret JDA XXX så kom vi in de sista minutrarna på bra&begagnat där jag fann dessa fem underbara mönstertidningarna med årgångarna 1948, 1958,1963x2, 1969 och 1973. Det summerade priset blev endaste fem kronor som snoddes ur mors plånbok.


Nöje! /Ebba

 

Kommentarer
Postat av: GZ

Hej
Når jag dig Ebba här?
Jag bloggar inte så ofta.
Tänkte bara ge dig lite adresser/tel till viktiga platser.
WWW.skolverket.se
Om likabehandlingsfrågor
Jämo
[email protected]
tel 08-4401060 kl 9.30-16 (mån)
9-16 (tisd -fred
lunch 12-13

Anmälningar måste ske skriftligt

Ha det bra
Vi ses på torsdag. Proven som du skriver om?
Gunnel Z

2007-11-13 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0