Mors mor och far.

Sitter nu framför äntligen hemma i mormor & morfars lägenhet i Västerås och var nyligen på coop forum. Väl inne på coop hittade jag en fotmätare (eller vad det heter) där vi lätt kunde konstatera att jag hade storlek 35, vilket jag tidigare anat, dock var jag tvungen att ha storlek 38 i gummi stövlarna jag hittade i lådan bredvid. Att det kan skilja så mycket, man måste jämt köpa någon storlek större i stövlar, men ändå.

Som sagt var är jag hemma hos m & m vilket känns väldigt ovant då de nyligen har flyttat från sin stora villa på landet till sin lilla lägenhet i stan. Det är en sådan där typisk  trea för de som är födda två generationer tidigare än mig. Det blir nog inte några jular firade här minsann eftersom deras två barn har skaffat sig en varsin rejäl familj.

Ska nog gå och lösa ett korsord eller två vilket är en vanlig sed hemma hos morföräldrarna.


allas lycka/ ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0