Har gått på knä så många år i den här staden

image432

                                                                
Igår köpte jag dessa två böcker för tio kronor styck på bilblioteket, kap tycker pappa. Den ena handlar om uppståndelsen kring en fotoutställning där jesus porträtteras tillsammans med hbt-persooner. Den andra är vardagens sverige 1989-96 i bilder. Jag är nöjd. Igår hade jag även två friska fötter, vilket jag inte har idag. På idrotten idag hamnade jag snätt när jag hoppade ner från en plint vilket resulterade i en stukning i höger fot, mycket trevligt.

peace / ebba

Kommentarer
Postat av: anna.

ecce homo är fantastisk. jag såg utsällningen för några månader sedan och den boken har jag letat mig blind efter, fast min syster har den ^^. tanten på framsidan på den andra boken gör den lätt värd tio kronor. ha en bra vår och sådär!

2008-04-29 @ 11:25:52
URL: http://kaospassagerare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0