Lilla My.

image389

Idag har jag fått X antal påhopp att jag skulle se ut som lilla My. Detta kan jag inte i min vildaste fantasi förstå. Eller så är det inte så svårt med tanke på knuten på toppen och den gamla klänning som är omsydd till jacka och i perfa lilla My färg och längd. Jag tycker om lilla My, hon är snygg, stilig, men taskig, eller egentligen kommer jag inte ihåg hennes beteende.

Jeansen är är från Cheap monday och skorna från blammo. Halsduken vet jag inte var den är ifrån, mammas gaderob.Imogon ska jag sälja bakverk utanför Ica så nu ska här bakas!



Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

högmode med knutar !

2008-04-16 @ 13:50:58
Postat av: Sanna Gabriel

Inget fel med lilla My. Hon visste precis vad hon ville.

2011-11-24 @ 15:48:09
URL: http://www.swedishimmigrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0