Nyinhandlat

Igår gick jag och mina vänner en sväng i örebro, ett urval av vad som inhandlades:
image418
klänning från gina,
image420
byxdress från myrorna som de hade lagt undan för en tävling(vilken myrorna butik i sverige som säljer mest i jämförelse med förra året) men bara för att jag var den bästa praoelev de hafft (stolt) så fick jag köpa den ändå,
image421
också dessa från myrorna.

Just nu traskar jag runt i någon slags håkan hellström extas och önskar att jag bott i en stad. Det är så mycket enklare att inte ha 5-15 km till de närmsta vännerna, att kunna ta sig själv överallt och känna fler någorlunda likasinnade.


Ebba

Kommentarer
Postat av: sofia

flytta till uppsala vetja, inte för att det är en sån bra stad men endå:)

2008-08-24 @ 12:08:59
Postat av: Ebba

Inte mig emot :D

2008-09-06 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0