Bio.



Idag såg jag faktiskt på bio med mina vänner. De brukar jämt pricka in och göra det när jag är bortrest, men idag så. Det var dess värre ingen höjdare. Donkey punch. Min första skräckfilm. Den var inte skräckinjagande.
Den hade ingen bra handling. Inte värd att se på bio, hyr den istället. Det var inte värt pengarna.

När vi gick till tåget efter bion fick jag en väldigt charmig kommentar från ett väldigt charmigt fjortisgäng.
-Är du med i Ugly Betty?
-Nej
Sandra kom på något bättre jag skulle sagt.
-Ja, det vet ju du! Vi ses på inspelningen!

Ja, det var det jag hade att säga ikväll. imorgon blir det slit dagen lång så nu ska jag sova. sov gott och ida, Glöm häxan, det ända farliga vore om häxan har pms när något någon gång kanske kommer inträffa.

Peace! / Ebba

Kommentarer
Postat av: elin

fjortisar är så mysiga

speciellt när dom tror att dom äger örbro

(synd nog gör dom nog det) men iaf,

örebro är sämst!

2008-08-16 @ 17:07:36
Postat av: marie

annars hade du kunnat sagt: JA, FAKTISKT! Och... hm, jag känner igen dig. Var inte du med i "Du är vad du äter" förra veckan?

2008-08-16 @ 20:27:35
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0