Gummihönorna

Den här hösten har jag och Sandra gått på teaterkurs i Aggershus. Det har väldigt roligt och jag är glad att jag bytte från målarkursen till teatern. I tisdags hade vi avslutning då vi år massor av kakor samt lekte charader hela kvällen, det var oerhört gott och trevligt, längtar tills våren igen.

Så, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS SÅ SES VI I JANUARI IGEN!


Ingela har lagt in en film och bilder från i tisdags som ni kan kika på här!
Där kan ni även se lite vad paret Agger håller på med och vad som händer i Aggershus. Aggershus är ett av mina absoluta favorit ställen här på jorden, det är en underbar oas mitt i Närkeskogarna. De har konserter och kursverksamhet inom teater och måleri, vilka starkt rekomenderas!
(De har även ett magnifikt kostymförråd och ett underbart hem där man kan sätta sig på en stol och bara glo på alla konstverk som täcker vägarna från golv till tak.)

 
 
 
 
 

Det vara alla gummihönor.
Sara, Amanda, Sandra, Stina, Marie, jag, Erika, Anton, Lina och Ingela.


Trevlig Lucia! / Ebba

Kommentarer
Postat av: marie

det känns sorgligt att det blir min sista termin nu.

2008-12-14 @ 20:52:53
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0