Allmänt

Nu när Ebba är borta över helgen och hälsar på sin syster så hänger det på mig, Ida och Jenny att hålla bloggen aktiv i helgen. Än så länge har det gått bra och jag hoppas att Ebba känner sig stolt! Vi ser inte Ebba på 2 veckor pga prao och sportlov då hon infinner sig i Vemdalen. Så vi kommer sakna henne på rikitgt!

Imorgon klockan 15.00 blir det gudstjänst för mig, Jenny och Ida. Dom ska förhoppningsvis sova över hos mig efteråt.
Eftersom vi går på Konfirmation så ska man helst gå i kyrkan 2ggr i månaden. Ida har under en tid funderat på att hoppa av men jag och Jenny har övertalat henne att gå kvar (hoppas jag) eftersom vi har gått halva nu så klarar vi andra halvan också!

Idag befinner sig min bror i huvudstaden och kollar in The Cure, och jag är lite små avundsjuk.

På sportlovet så åker Jag, Ida, Jenny och Sara och kollar in Stockholm. Vi ska förmodligen gå på söder, dessvärre så hittar ingen där.


Ha en toppendag!

Mvh Sir Sandrow




.



Kommentarer
Postat av: Ida

sirsandrow, kan ni inte sova hos mig på söndag? min mamma tyckte det passade bäst då, fast hon var hemma liksom :O

2008-02-09 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0