Blom.

Klänningen   Blom


Uppdateringen är hundra för tillfället, eller? Ni får beklaga, jag har dragit mig ifrån alla elektronik prylar ett tag, jag läser som tidsfördriv istället. Det här är ett undantag.

I helgen var jag och hjälpte ett bonus syskon att flytta, eller flytt renovera, kalla det vad ni vill. Det var trevligt men man blev torr om händerna. Tvätta-händerna-hela-tiden-magin var som ett moln över mig. Det blir lätt så när man är tvungen att göra rent tvättmaskinen efter de förra hyresgästerna, fy på flytt städnings slarv.

På fredag åker jag och hälsar på min storasyster i Norge, närmare bestämt sandefjord. Det ska bli mumsigt, det var ett tag sedan vi sågs senast, plus att vi har en hemlis att berätta.


Eskobar


Ebba




Klänningen är mammas gamla sedan sjutiotalet, liksom tröjan fast den från ett senare sekel. Halsbandet har jag fått i present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0