Festival.

image297

image298
Gårdagens och dagens klädsel, ordinärt med samma kofta i alla fall.


Idag såg jag slutet på den gamla tonårs dängan festival, Det är dumt att förneka att jag tycker om den. Den är liksom härlig. Kan bero på att det är den ända flykt till festival orter jag når, tråkigt nog. Jag är för ung än, blott 14 år är för lite för mina föräldrar, troligen för mig med, det är ett klokt par föräldrar jag har.

Idag har jag nästan bestämt mig för att pröva mina vingar i västergötland i vår, mitt konfirmations läger jag var anmäld till blev inställt, Så det blir ett mellan allingsås och göteborg istället. Undra hur det ska gå?

Nu ska jag skynda mig in i duchen för att sedan se på grey´s anatomty, mums.

Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0