"Paul is dead?"


Jag har nu på äldre dagar börjar lyssnat på Beatles, och insett hur intressanta dom är.  Läst lite böcker, och den här veckan läst om teorin som går ut på att Paul skulle vara död. Jag tycker det är helt galet, dom som tror på det har verkligen lyckats få fram "bevis".


image261

här kommer några som ska gå och finna på detta omslag:

1. Dom gula blommorna sägs bilda ordet "paul?"
2. Dom röda blommorna ska bilda ordet "beatleso" vilket tydligen ska vara "Be at leso" och det ska vara platsen där paul har blivit begravd.
3. Om man skulle vika ut detta LP-omslag så skulle man se att Paul har ett märke på din kostym där det tydligen ska stå "O.P.D" som då är Officiellt dödsförklarad.
4. På baksidan av albumet står det "without you" brevid Pauls huvud, vilket då jag inte tycker säger så mycket eftersom låten Within you without you är med.

Han ska alltså ha dött år 1966 i en bilolycka. Jag känner att jag behöver ta ut mina aggritioner , och när jag ändå håller på , Så kan jag ju säga att boken jag läser nu är helt galen, John beskrivs där som en gravt psykiskt störd

Gränsen mellan en psykiskt sjuk människa och ett geni är mycket liten.

Ha en trevlig helg!
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0