Prao.

image268

360770-267   

Idag har jag inlett min första praovecka på Laurentiusgården, service boende i örebro. Det mycket trevligt att prata med äldre mäniskor må ni tro, givande. Att dessutom ha en ungersk volontär vid matbordet är inte fel. Att pansionärerna är lite pessemistiska mot det nya familjelivet med bonus syskon, bonus föräldrar och halv syskon samt könsbyten gör inte så mycket, bara det finns nötkakor och en tekopp i närheten. 

Jag som inte är van att vara i en större stad såhär på  vardagar är spännande, myrorna kommer ruinera mig med halva priset på alla kjolar och blusar. Dagens fynd blev denna nittiotals jeans kjolen för 22,50:-

Rapport från Norgeresan kommer senare.

Mina vänner, jag är stolt.

Ebba

Kommentarer
Postat av: Eliiin

tjosan!
du
jag tänkte bara fråga,
är det där hemmet trevilgt?
jag letar förbryllat efter ett service hem som vill ha en stakkars elev praoandes där!
och allt ska va inlömnat i morogn.
ack!
ja är alltid sen!
:(

2008-02-12 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0