Sir Sandrow

Det här är mitt 3 inlägg av 97 möjliga.



Jag och mina 3 kompanjoner har inte bytt några julklappar ännu, själv köpte jag Idas julklapp punkligt och planerat i November 2007 medans resterande av gruppen köpte i Januari 2008. Och nu när alla har köpt varsin julklapp så finns det ingen tid då alla är lediga tillsammans, tråkigt nog. Vi får hoppas att vi byter innan midsommar iallafall.
Temat på julklapparna är: oseriöst för 100 spänn. det riktigt bränner i lådan där Idas paket är.

På engelskan ska vi ha redovisning imorgon. Jag har valt busen Peter Daniell Doherty som har levt ett minst sagt komplicerat liv. Det svåra är att få det till 3 minuter.

Dagens glädje är Ebbas skönsjungande i Norrgårdens grupprum oasen.

 image244
Såhär trivs Ebba bäst!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mums

2008-02-06 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0