Vackra vårdag!

Hej!

vädret är sådär underbart vackert, Man blir glad bara av att kika ut bakom ett par nerdragna rullgardiner. Om jag visste vart min kamera tagit vägen skulle jag gått ut och firat med lite underbara vårkort. Detta sportlov kommer blir mycket bra, Bara umgås med kamrater. Man får ju inte heller glömma stockholm i morgon. ska bli mycket härligt! Synd bara att barnbidraget kommer ta slut innan det ens hunnit att komma, Men mor min gav mig just 250kronor rabatt på h&m. Det är vardagslycka på riktigt.

Jag tänkte nu närmast gå och äta lite kräm, bör tilläggas att den är hemmagjord. Hur ofta äter man det liksom?

Ha en härlig dag!

Ida

image275

Dagens musik, Belaire. Rekomenderas starkt om man är på bra humör!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=9848243


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0