Vår.

image299

image300

image301

Idag är det vår! Kallt och blåsigt men soligt är underbart. Det firar jag med second hand i hög grad. Myrorna är en bra grej, dock inte på fredags eftermiddagar, då är alla snygga där och det blir konkurans om det unika. Fast ögongodis sitter egentligen aldrig fel.

När våren har trängt in i min hjärna, precis så den gör varje år, lyssnar jag på Håkan Hellström, hur mycket jag än har dissat honom ett halvår tidigare. Precis som Romeo är dagens favvo.

Nu ska jag gå ner och vara lite extra med min lilla lilla halv syster Agnes, som ska bli storasyster x2 i Augusti. Det ska bli kul med ännu lite tillökning i min gegantiska familj. Mums på det va!

Ha en trevlig dag! E





halsbandet är från indiska, jackan från lager 157, halsduken från h&m, skorna är från convers och resten är second hand.

Kommentarer
Postat av: elin

cute! säg vad du tycker på min blogg!

2008-02-28 @ 16:27:49
URL: http://enny.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0