Vårväder i allra högsta grad!

hejsan!

denna dag har varit jobbig och rolig, jag har haft två prov irad franska och hemkunskap, så man får ju hoppas på det bästa.. att det gick bra!,  vi hade även idrott, vi skulle springa och försöka pricka en tid, jag är väldigt sportintresserad så jag tycker detta bara är kul!
idag var det ett riktigt vår väder så det är nog dags att plocka undan vinterkläderna.

på söndag åker min och saras (en kär vän till mig) familj till sälen, där ska vi ta det lungt och åka skidor, så jag kommer inte skriva på bloggen på en vecka, det kanske låter lite konstigt eftersom jag inte skriver på bloggen alltför ofta, men mr. christer ebba har kommit på en regel till denna blogg :man måste skriva minst ett-två blogg inlägg per vecka annars byter ens blogg kompisar lösenordet på bloggen.. vi hade väldiga diskutioner om detta haha.

kan tyvärr inte lägga in några bilder som jag själv tagit , har en ny dator.   men för att få detta inlägg lite fylligare lägger jag in en bild från google 


image303

ha det bra! /jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0