Vemdalen.

image273

image274

Imorgon tar jag mig uppot, mot norr. En slalom/längd vecka med familjen är alltid mysigt men jag sörjer mina äldre syskons frånvaro. Så här på bloggen kommer det lysa med min frånvaro, hoppas mina vänner tar sitt ansvar för vårt gemensamma barn.

För att fira sprotlovs veckans intågande så gick jag en lång vända på myrorna och kupan, vilket visade sig i min plånbok. Bland annat kom denna söta mössa till min ägo, endast 15 :- Att den är liten för min farfars skalle gör inte så mycket, jag kan ju alltid ha den som prydnad.

Ha ett trevligt sportlov respektive skolvecka!

Ebba

Kommentarer
Postat av: jenny

ebba, nu har inte jag träffat dig på en vecka och nu får jag inte se dig på en vecka till, jag saknar dig!!

2008-02-16 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0