Försenad julklapp.

image222
                              


Igår var jag, eller vi, inne i örebro och inhandlade de sista julklapparn. Ja det är sant. Med tanke på att vi inte lyckats byta än är det nog ganska solklart att det var mellan oss vi köpte. Iår fick jag det stora nöjet att köpa julklapp till Jenny(Benny Bo). Jag hittade en drös med frächa prylar, jag kan inte avslöja vad, men framöver mina vänner, då kommer det fram. Årets tema: oseriöst. Det var en mycket klurig ledtråd i mina ögon.

Jag fick även med  mig lite smycken från glitter, vilket var helt oplanerat. Vilket inte var oplanerat var en träningsoverall, hurttigt värre. Inte sant?


Ebba






Byxor:cheap monday
Linne: monki
Tjockis:Lindex
Smyckena är alla fynd från glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0