Hmmm

image201

Jaha. Så var sista dagen på lovet snart till ända. Jag brukar jämt fyllas av förväntan eller ångest inför skolstarter men inte den här gången. Det känns som om det är åt minstånde en vecka kvar, men icke. Jag tror det beror på att det inte hänt så mycket detta lov och  att jag är i en period då min klocka inte stämmer med verkligheten.

Så, nu börjar stressen men även gemensakpen. När man bor som jag (vi) gör är det inte det enklaste att träffas var och varannan dag.

Som uppmuntarna gjorde NA en insatts för folket idag genom att lista en dräll med dagar att se fram imot. På listan stod dagar som fettisdagen, alla hjärtans dag och vårdagjämningen. Ett plus till NA för det!

Ebba



både kjol och skjorta är second hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0