Kikärtsbiffar.

image236

image237

Idag har jag skapat kikärtsbiffar, som ni ser ovan. Jag känner mig lite stolt med tanke på att jag sällan tillagar något på egen hand, mina närmaste släktingar har snott alla dessa gener. Men som lite mer medveten konsument av mat får jag också dra mitt lätta strå till stacklen, som man brukar säga....

För övrigt har jag antagit min egna utmaning att hålla en viss hemlighet i några veckor, svårt. Jag pratar alldeles för mycket.

Att det är mode vecka i huvudstaden tänker jag bara en tanke på.

Ebba





Klänningen som jag sytt själv och sitter lite väl tajt över bysten användes i dag tillsammans med den vanliga inte helt stilfulla cardiganen.

Kommentarer
Postat av: miri

tjusigt.
och du ser ut att ha hemskt fint hemma. är det en väska som skymtar bredvid fåtöljen? den ser mange fin ut.

2008-02-02 @ 16:57:52
URL: http://bookofmiri.blogg.se
Postat av: Ebba.

Man tackar, man tackar och ja det är en väska som jag fått av framor som köpte den för en hel evighet sedan i ett exotiskt land, helt oanvänd!

2008-02-05 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0