Mitt år. (del 3)


Juli.
Detta var inte en jätte kul månad. Nack spärr i en och en halv vecka, Halmstad med familj och endast mindre syskon som hade med sig egna kompisar, så jag levde i böckernas värld. Jag fyllde även år, vilken firades med en skogs teater i Lerbäck, ronja rövardotter.
image195
Min halvsyster med sina coola glasögon får representera den här månaden.


Augusti.
Trevligt umgänge med Sofia i någon vecka. Bröllop för far min och hans älskade mö. The ark, Moneybrother, Säkert!, Salem Al Fakir och Sugarplum fairy blev nogrant synade.

image196



September.
 Hösten kom smygande så jag flydde med farmor till London. Härligt var vad det var! Rekomenderas gör Victoria and albert museum, så mysigt. Ett bröllop för min bonusbror Petrus och hans tös Madelen hanns även med, det var riktigt coolt, rockigt/prinssesigt och väldans stort.

image197



Den sista delen kommer någon gång nästa vecka för nu ska jag ta en tripp till mor-och farföräldrar.

Puss
ebba

Kommentarer
Postat av: Ida!

ebba, moneybrother säkert! och salem var i juli :P (men det spelar ingen roll!)

2008-01-02 @ 15:39:50
Postat av: ebba

jag vet, sofia också, men jag tyckte dem passade mer in i augusti

2008-01-08 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0