Uppspelt

Idag var jag, Jenny och Ida inne i örebro och åt god mat, kollade på bio och handlade. Vi såg Guldkompassen den var väldigt bra! Äventyrs filmer är extra roligt att kolla på när man sitter i en biosalong.

Nåväl, när vi hade kommit ut ur biosalen så såg jag en snygg kille, men inte vilken snygg kille som helst utan en som var med på lägret som jag och ebba var på i somras i Värmland. Dessutom har han ett helt underbart lockigt hår! Jag blev alldeles paff och uppspelt! Jag log resten av dagen.
 detta var verkligen värt att skriva om!

Sandra

Kommentarer
Postat av: ebba

att jag jämt ska lyckas missa bio:(

2008-01-05 @ 15:17:37
Postat av: Ida

isbjörnar som räddar alla barn

2008-01-06 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0