Välkommen 2008!

Hej!

2008 kommer att bli ett välkomnat och ett underbart år. Det är jag övertygad om, kanske mest för att Ebba är övertygad om det...  Jag och mina snyggingar till kompisar tillbringade och firade våran nyår hos Ebba i Hallsberg, trevligt tillställning!
Vi åt tacos - dock inte så festligt , men vad gör man inte för att alla ska gilla maten!
Vi hade hur mycket som helst av allt . Vi hade säkert 5 drickor, 1.5 kg godis , 2 påsar chips, och på det ska det då tilläggas 2 bubbliz(?) och en pommac . Den sistnämda dracks upp på 9 minuter av 6 personer . Starkt gjort!


image192image193image194

Efter tolvslaget tillbringade vi den första halvtimmen på det nya året med att spela tv-spel,mycket uppskattat!
Sedan blev det Harry Potter, och därefter mest flumm. Vi lyckades i varje fall hålla i gång till halv 7 innan vi föll i sömn. 

Jag hade en mycket trevlig nyår och vill väldigt gärna göra om samma sak nästa år. Känns som att det är dags att börja planera!

 Gott nytt år! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0