Movies

Igår var jag och Ida hemma hos Sara och såg på 3 ½  filmer. Det var väldigt skönt. vi såg på:

1. vi hade i alla fall tur med vädret



 Jag har sett den förut och den är inte fruktansvärt kul. Jag älskar sjuttiotal och därför är denna film en lagom lång inblick i detta årtionde.

2. Kalle Blomkvist och Rasmus


Vi såg bara halva, det räckte. Påminner sådär lagom mycket om barndomen.

3. Juno



Så fruktansvärt härlig! Musiken, personerna och teckningen. Mumma.

4. Arn-Tempelriddaren



Nja, jag tycker faktiskt den är dåligt gjord. Förstår inte hur de kunde göra av med så mycket pengar.

När jag kom hem såg jag en till film:

Tuck everlasting




Så underbart mysig! måste ses!


Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0