Dopklänning.

image311

image312

Idag har jag köpt en dopklänning. 25:- på Bra&Begagnat kunde inte motstås. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den, den får nog sparas till jag någon gång i framtiden får barn. Hemska tanke, så länge kan den inte ligga undangömd. Är det någon som har ett förslag på ändamål?

Jag har inte duchat sen i torsdags, vi har inget varmvatten. Det kallar jag frelle. Funderar på att cyckla ner till den lokala simhallen imorgon och ta mig en simtur + duch.

                                                                                                   /E                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0