Födelsedag igen.

image324

image325

Idag fyller mamma år, att alla ska fylla i mars. Även jag kan firas idag, men för något mindre, namnsdag.

mamma har bara hafft tussilago (visst är de så de heter blommarna ovan?) en födelsedag tidigare, hennes tretton års dag.Växthuseffekten märks redan.

Jag börjar tröttna på tonvis tårtor, jag har kvävt mig med dem. Men det återstår fortfarande tre födelsedagar. Bl.a. Sandra och Idas.

Ebba



Linne-h&m
cardigan-gina tricot
byxor-vero moda
Och slutligen min lillasysters strumpr från lager 157.

Kommentarer
Postat av: miri

oj. tussilago redan. vad märkligt.

håller med, alla verkar fylla i mars runt mej med. mycket presentshoppande blire. tur man tycker det är roligt. att shoppa presenter alltså :)

2008-03-07 @ 00:10:13
URL: http://bookofmiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0