Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

God kväll !

Nyligen hemkommen från en mycket udda gudstjänst. Helt plötsligt gick bara prästen därifrån. inga avslutande ord. Mycket märkligt!
Men tidigare idag på konfirmationen så gick vi upp i kyrktornet, mycket skrämmande. Jag har aldrig varit medveten om min höjdrädsla på det sättet, skakande ben och lätt illamående var några symptom.
Fick senare veta att det går i släkten!

Kommer nog bli ännu sämre uppdatering nu när det lider mot påsken.
I morgon drar vi som sagt på kent, och själva påskaftonen, Ja, den firas hos kamraten Maja!(som är på bild här nedanför)

image356

Ha en trevlig påskhelg!

/ Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

ses på lördag tjejer !

2008-03-20 @ 23:22:25
Postat av: Anonym

ses på lördag tjejer !

2008-03-20 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0