Kalas.


image315

image316

Nu har vi fått tillbaka internet här hemma, härligt.

Igår hade vi 11:års kalas i huset, min lilla syster fyllde nämligen år. 11 långa år. när jag var så gammal var ju jag jätte gammal, en vardagstanke hos mig. Perspektiven ändras, även på så få år. Kalaset var en riktig höjdare, min äldre syster kom och överraskade med en visit på två veckor innan transibiriska, mys.

Min kväll är ungefär detta: efter nattens bränder + biologi + hem-& konsumentkunskap + biskvier + behag.

Ni får haoppas på att Ida lägger in lite fina vår bilder "förns"(om jag ska sitera den nämnda damen) igår. Det varb en fin dag.

Min syster Magdalena:

Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0