Sudd.

image338

image339
skjortan och halsbandet är mammas, so mappen är köpt på korthuset.

Idag har jag hittat ett par tjusiga glasögon från h&m för ändast 29.90:- Det kallar jag kap. De är inte så utstickande men de är en bra grund för våren. Funderar på att beställa dem och lite mer basigt och tråkigt. Bor man på landet är det enklare att beställa än att dra sig in till stan.

För övrigt har jag fått en mycket trevlig praoplats, nämligen Myrorna. Löst härligt, men, det kommer inte vara kul för andra att gå dit den veckan, höhö.

Mina (förhoppningsvis) nya glasögon:



Ebba


Kommentarer
Postat av: elin

glasögonen
är as stora (!)
jjag köpte dom&visst funkar dom men det är inga du kan böja dej ner med precis!

2008-03-20 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0