image361

image362

Idag är det tö. Det vill säga det håller på att bli vår den vanliga vägen, inte den man förutspått tidigare.
Snön har öst ner under helgen men nu skymtar våren.

Jag har inte kännt av påsken i år, helgen har rusat förbi. En natt med sömn i sikte alldeles för sent på morgonen blev till en dag utan medvetande för omvärlden. Kaffe är en äcklig men sugande produkt. Jag har aldrig tyckt om denna massproducerade grej, men i helgen har suget infunnit sig även hos mig. Jag vet inte vad som har hänt.

Imorgon planerar jag att ta tag i mitt liv. Sy och ringa till biblioteket för charmning så jag kanske får låna om böcker åt syster Martina som just nu är i Mongoliet, det är sånt jag bör göra. På torsdag blir huvudstaden besökt må ni tro, mamma är en bra resekamrat när andra är snåla, med förnuft.

Lycka!
Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0