Tomt.

image377

image378

Hmm. Jag tycker det är jätte svårt att skriva något intressant. Vardagligen tänker jag "Åhh, det här måste jag skriva om på bloggen!" men när jag väl sitter här med fingrarna på tangenterna är det helt tomt, förutom nu då för nu kan jag ju skriva om att det jämt är tomt.

Idag köpte jag denna Lundell LP, den vassa eggen. Jag har inte lyssnat på den än men jag hoppas den är bra, ungefär lika bra som klassikern kär och galen.

Nu kom jag på en tanke ställare jag hörde igår av en bekant (om jag ska låta lite äldre och pedant):
Varför gå in på toletten med en figur med kjol på om man har byxor? Det är bara en fix ide. Jag ska nog börja välja toalett efter klädsel, mycket mer logiskt.

Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0