19 Maj

image502

image503
Elias hittade denna fina ljusstake hönorna pickat upp.
image504
idag är det soligt och kallt så jag valde faktiskt att sätta på mig mina välanvända 2hand kängor. kappan är mormors gammla klänning som jag sytt om, halsduken är också den 2hand och klänningen är mormors gammla mamma klänning.



Igår kom jag hem till ett varmt hus med fem nyinflyttade höns utanför. Helgen var väldigt lyckad, många trevliga människor. Jag längtar till lägret vågar jag påstå.

Det är 18 vanliga skoldagar kvar nu, så skön tanke.

Ikväll har jag och Sandra vernissage med vår målarkurs i Aggershus kl 19.30. Alla är välkommna!Det är mest föräldrar och syskon som brukar komma men andra är alltid kul.

Ha en trevlig vecka! / Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0